Ügyfélszolgálat: 06/70-323-4834 - H-P 09:00 - 16:00

REKLAMÁCIÓ KEZELÉS

HOGY TUDOK REKLAMÁLNI TERMÉKKEL KAPCSOLATBAN?

  1. Online reklamáció ingyenes visszaszállítással
  2. Személyesen üzletünkben 2941 Ács Gyár út 30.

VISSZAKÜLDHETEM A RENDELT TERMÉKET INDOK NÉLKÜL?

  1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
  2. Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül és a szállításról mi gondoskodunk, szállítási költséget mi álljuk. Felhívjuk figyeledet, hogy a termékeket az eredeti-, vagy jó minőségű csomagolásban és sérülés mentesen a számla vagy blokk (másolatával) meglétével kérjük visszaküldeni.
  3. A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitöltöd Online reklamációs űrlapunkat!

HA ELÁLLOK A VÁSÁRLÁSTÓL, HOGY KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKEKET?

  1. 30 napon belül visszaküldheti a terméket az áruvisszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre: 2941 Ács Gyár út 30.
  2. Ha a termékeket személyes szeretné visszavinni hozzánk, akkor a következő címre teheti meg: 2941 Ács Gyár út 30.
  3. Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.

A TERMÉK SÉRÜLTEN ÉRKEZETT, MI A TEENDŐM?

  1. Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, röviden fogalmazza meg a sérülést.
  2. Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több több napot is igénybe vehet a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munknap)
  3. Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár el fogja hozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket.
  4. Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)

HIÁNYOS CSOMAGOT KAPTAM, MI A TEENDŐM?

  1. Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, írja meg a hiányzó termék/termékek cikkszámát, vagy töltse ki az általunk kiküldött papír alapú formanyomtatványt, melyet a számla mellett talál.
  2. Gondoskodunk a hiányzó termék/termékek kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napot is igénybe vehet, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanap)
  3. A szállítási költségekről ebben az estben mi gondoskodunk.
  4. Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)

SÉRÜLT A TERMÉK CSOMAGOLÁSA, MI A TEENDŐM?

  1. Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
  2. Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően - ha módjában áll - mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
  3. Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.
  4. Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
  5. Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy "a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem"
  6. Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre - ha nem engedik az előzetes megvizsgálást - az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
  7. Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal - lehetőleg két tanú jelenlétében - pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
  8. Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.
  9. Kérjük a fenti menüpont segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat és írja bele a jegyzőkönyv számát, melyre hivatkozni tudunk a futárcégnél és szkennelve küldje el részünkre a bitfishinghorgaszbolt@gmail.com címre.

A TERMÉK MEGSÉRÜLT, MI A TEENDŐM?

  1. Általában 1 év garancia van egy adott termékre, néha előfordul, hogy több (ez mindig külön fel van tüntetve a garancialevélen). A terméket nekünk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számlával együtt. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.
  2. Amennyiben lehetősége van rá, a gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat! 

Bevásárlókosár

    A kosara üres