REKLAMÁCIÓ KEZELÉS
HOGY TUDOK REKLAMÁLNI TERMÉKKEL KAPCSOLATBAN?
- Online reklamáció ingyenes visszaszállítással
- Személyesen üzletünkben 2941 Ács Gyár út 30.
VISSZAKÜLDHETEM A RENDELT TERMÉKET INDOK NÉLKÜL?
- A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
- Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül és a szállításról mi gondoskodunk, szállítási költséget mi álljuk. Felhívjuk figyeledet, hogy a termékeket az eredeti-, vagy jó minőségű csomagolásban és sérülés mentesen a számla vagy blokk (másolatával) meglétével kérjük visszaküldeni.
- A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitöltöd Online reklamációs űrlapunkat!
HA ELÁLLOK A VÁSÁRLÁSTÓL, HOGY KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKEKET?
- 30 napon belül visszaküldheti a terméket az áruvisszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre: 2941 Ács Gyár út 30.
- Ha a termékeket személyes szeretné visszavinni hozzánk, akkor a következő címre teheti meg: 2941 Ács Gyár út 30.
- Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.
A TERMÉK SÉRÜLTEN ÉRKEZETT, MI A TEENDŐM?
- Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, röviden fogalmazza meg a sérülést.
- Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több több napot is igénybe vehet a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munknap)
- Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár el fogja hozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket.
- Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)
HIÁNYOS CSOMAGOT KAPTAM, MI A TEENDŐM?
- Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, írja meg a hiányzó termék/termékek cikkszámát, vagy töltse ki az általunk kiküldött papír alapú formanyomtatványt, melyet a számla mellett talál.
- Gondoskodunk a hiányzó termék/termékek kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napot is igénybe vehet, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanap)
- A szállítási költségekről ebben az estben mi gondoskodunk.
- Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)
SÉRÜLT A TERMÉK CSOMAGOLÁSA, MI A TEENDŐM?
- Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
- Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően - ha módjában áll - mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
- Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.
- Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
- Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy "a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem"
- Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre - ha nem engedik az előzetes megvizsgálást - az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
- Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal - lehetőleg két tanú jelenlétében - pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
- Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.
- Kérjük a fenti menüpont segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat és írja bele a jegyzőkönyv számát, melyre hivatkozni tudunk a futárcégnél és szkennelve küldje el részünkre a bitfishinghorgaszbolt@gmail.com címre.
A TERMÉK MEGSÉRÜLT, MI A TEENDŐM?
- Általában 1 év garancia van egy adott termékre, néha előfordul, hogy több (ez mindig külön fel van tüntetve a garancialevélen). A terméket nekünk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számlával együtt. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.
- Amennyiben lehetősége van rá, a gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!